dimarts, 14 d’abril del 2009

L'Olla es plena de guiris

Dimarts de retorn amb els companys de sempre, Lluís i Jordi. Sortida fanàtica a les dues del migdia cap a l'Olla de Siurana, on si no?. Arribes i sembla que els ben anomenats guiris no treballin, anglesos per aquí, argentins per allà amb la veu alta i tibant com mesells a les parets seques del sector.

El Lluís escalfa amb Bourden Chuchen 6c, per muntar posteriorment Mi novia nunca me llama 7a. Jo tinc els pegues comptats, és el que té escalar 7 dies a la setmana, m'hi poso directament per conèixer la via. Monodit, bidit, monodit, bidit i tiba de monodit per arribar al cantu gros .... buf que agressiva és. Els monodits són de poc més d'uns cinc centímetres de profunditat.

Segon pegue, lluita a mor, tibada del monodit final i patam segon 7a i primer 7a al segon pegue, que bo que ha sigut aquest encadene després de no encadenar ahir a Ager el meu primer 7a+. El
Lluís per la seva banda l'encadena amb molta més soltura - como no és el lolo del grup.


Jo mateix al primer monodit i bidit de Nunca me llama mi novia, foto Jordi

El Jordi després d'encadenar Bourden Chuchen sense escandalitzar-se massa no acaba de rematar la jornada encadenant Cargol treu banya 7a pel cantu d'un duru !!!! Que hi farem a la propera segur que cau. Jo segur que no la faré, les mini preses del principi són tan abrasives que encara tinc els dits infladots !!!



El Lluís per la seva banda segueix amb la batalla a Bistec de Biceps 7b+, es veu que li falta power per enllaçar passos !!! Noi amb quatre dies toranaràs a barallar-te amb els 7cs

Amb no més de 4 hores polim la poca pila que tenim i fem mitja volta cap a Vilafranca, abans passem per Goma 2 a deixar uns gats que els vaig destrossar a la Calipso aquest diumenge passat !

Demà més !

4 comentaris:

PGB ha dit...

Enhorabona bou! Aquest non-stop-climbing està donant els seus fruits eh? Ja m'agradaria a mi! :)

Pau ha dit...

Sembla que si PGB, ara pero soc el comodin de tots els col.legues per anar a trepar :)

Salutacions nanu

PGB ha dit...

Doncs ja t'utilitzaré jo també de comodí i et faré algun toke d'aqui unes setmanes, que potser canvio de projecte a la feina i plegaré a les 18h a St Cugat.
Encara es podran esgarrapar 2-3h per anar a Gelida, Montse, St Llorenç... Si vols, clar ;)

Pau ha dit...

PGB cap problema, t'estaré esperant a peu de paret amb la via muntada :) et deixo el email i ens passem telefons pfreixes_AT_gmail_DOT_com