diumenge, 20 de desembre del 2009

Xarop de bastó

Un, dos i tres .... patapum. Un, dos i tres patapum. I d'aquesta manera fins a tres cops i al final m'he quedat del cantu romu de la Mandragora. I el més dur no es fer el pas de bloc, es posar-hi !!!.

Jornada una mica desesperant a Siurana. Vaja que es d'aquells diumenges en que un Japo anomenat NoseQue t'entabana perquè l'asseguris a no se quin recoi de 8b i li dius que esta massa to far. Al final l'enrredo perquè li monti el projecte de la Julia, Mandragora 7b+. El veig pujar molt suelto al noi, i baixa tot cofoi ... serà que a via no es tan dura ? Un,dos i tres .... patapum. Un, dos i tres .... patapum. Joder Julia això és una carnisseria.





Tot i això el dia havia començat força bé, be del tot no. Però força bé. Quasi m'emporto el meu primer 7a a vista però em salto una de les regletes claus un cop superat el pas a la Remena. Llàstima pq un cop caic la faig d'una tirada fins dalt.

Ahir però varem estar tibant sota un fred de dimensions descomunals a l'Agulla i després de la rigorosa patacada a la Discordia faig un primer pegue de primer a la Rush. On deixo inaugurat el projecte per a les properes setmanes o mesos.

3 comentaris:

marc ha dit...

Per casualitat et vas saltar la regleta d' esquerres per anar al forat bo del fissura? a mi també em va fotre el avista de la Remena...es clàssic.Una més que no podrem fer a vista...
Salut

Pau ha dit...

SIIII !!!! finalment he trobat comprensió !!! Gracies Marc, ara ja em sento molt millor !!!!

Quina llastima pq es una via bonísssima, i m'hauria encantat fer-la a vista

Ivan - Factordos ha dit...

jaja! m'ha fet gràcia lo del japonés!
el vam veure escalant el passat divendres a Can Melafots i l'asegurava l'Usobiaga. ;)