dilluns, 1 de març del 2010

La petita Rambla de Margalef.

Les mans s'obrien i m'era impossible recuperar quelcom. Estava exhaust. Vaig mirar a baix intentant seguir l'estela de la corda. Per un moment vaig pensar que podia passar por. Una, dues, tres .... però ja a la quarta la corda es tornava a perdre paret endins. Tornava a veure la corda alguns metres més enllà. Quans en debia portar ? 30 com a mínim. La Julia es veia petita, molt petita i jo estava alla dalt, encara quedaven 10 metres per arribar a R. Tot plegat era força impressionant.

Uns 20 graus de desplom quasi continuats, uns primers set o 8 metres de 6a per arribar a la primera feixa - es poden estalviar però va d'allò més bé per assegurar . Després 10 metres amb les xapes una mica distants, els cantus força romus i desplom. Arribes destrossat al primer repos. Seguidament un tram de diedre desplomat però molt més assequible, aquí però les mans ja s'obren com qui no vol la cosa.... un altre repòs i uns 8 passos molt dinàmics on passes 2 xapes més per acabar en un semi repòs per encarar el tram de bombo i placa de dalt, dinàmic amb inici precari sobre lateral per anar a petar a un cantu boníssim i xapar la penúltima cinta. Última cinta dramàtica a quasi 40 metres d'alçada amb passos sobre cantus dolents per aterrissar si pots a la bona i xapar, si ho fas la tens.

Califato Coach un 7b que per mi sembla un monstre. Caldrà esperar

4 comentaris:

uasunflower ha dit...

si, una linea como dices "BRUTAL" :), ya veo q kdaste impresionado - ni hablas de su vecina anti-tesis monstruo bloquero de 20 movimientos a muerte...Si, Margalef tiene algunas vias mas para volver!!!

Sergi ha dit...

Nanu, i la Montgronyeta? que no l'havies de catar?

Pau ha dit...

@Sergi el divendres vaig tastar la Montgronyeta, vaig fer el pas de bloc i vaig caure despres. No recuperava ni a la de tres ...... estava venut !!!!

@usuanflower siiii Mar de Fons, llastima que no caigues :/

Sergi ha dit...

Bé, hauré de venir amb tu a peu de fvia, treure el fuet i ens posarem seriosos.
De pas, atacaré el 7c del costat que ja no recordo com es diu