diumenge, 6 de juny del 2010

Ens fem grans, danys col·laterals

No parlava d'edat, parlava de forma metaforica per referir-nos a la nosatra capacitat de vuere ara les coses d'una altre manera. Des de mirar les distàncies a les xapes amb els ulls més vius a badar menys entre dinàmics, son els danys col·laterals de treballar una via com la Vianant.

El Vianant, tal com el veig i l'imagino

Aquest cap de setmana s'ha estrangolat per la meitat, el dissabte dos pegues boníssims pero fent quasi innamobile el xapatge/parada del pas de bloc. Deixem encintada la via i esperem un diumenge plujos, que per mala o bona sort ens ajuda a dirigir les nostres atencions a la - avui nomes - inòspita Montserrat. Segon 7b al second go, via sense nom de placa i romus amb pas aleatori a dalt, mal anomenada num. 45. I treballa agònic - posant cintes - a ultima hora del dia a la Vox Populi, llastima que no va caure per molt poc - mai mhavia sabut tant greu no trobar aquella cleca.

5 comentaris:

TR ha dit...

Ei PAu!!!

El "pas a bloc" si el fas "directe" enlloc de cap a la esquerra, és més normal poder saltar-se la cinta...és a dir xapar un cop trincat el bidit de recepció del pas...o bé posar una extensió i xapar abans del pas...

Si abans de coneçar la via dius el mantra "KLAATU BARADA NIKTÓ", fijo que encadenes...hehehe...a mi em va funcionar!

apa bou a seguir insistint!!!

Anònim ha dit...

BTW...més que VIANANT, el humanoide és un VISITANT ( alex orina dixit...)

Si vols saber més sobre l'origen del nom d ela via pots mirar-te un poema de JOAN ALCOVER, la cosa crec que va més per aquí...o qui sap...hehehe

Pau ha dit...

@tranki si pero ara ja ho tinc somatitzat per l'esquerra i xapo despres de fer la bandera el problema es que em quedo a 0 de bateria per fer el llarg moviment cap a la dreta, nomes veig una solució...

@anònim si si el tema de lhumanoide es d'autoproduccío, una forma d'entendre aquell pany de paret enmig de la part esquerra del vermell. Una visualització quasi "mistica" :) Pero si m'interessa i molt el que comentes, intenatre trobar aquest poema que comentes den Joan Alvocer. merci bou !!!

TR ha dit...

Ei PAU...sorry el segon també era jo...heheh.

Res bow...jo la vaig encadenar amb el teu mètode...siumplement al cp de un temps vaig fer-ho "direct" i el tema va CANVIAR TOTALMENT...és el trick total bow, fijo...no té res a veure, llença a esquerra ( usava el monodiot per ajudar-m'hi a arribar) aguantar de ombro, xapar i pillar el gas per novamment llençar a bidit a dreta...durote eh?

L'altre tema ´s pillar el monodit, pipllar amb dreta una mena de tridit regleta i a l'estil STBENET...salt flow i amunt...be guater!

si et falta això prova-ho que fijo que encadenes bow...

apali salute!

Pau ha dit...

@tr de fet despres dinant he tingut una insipiració divina i he dit " ... pero si l'anonim era el tranqui ... " xD

BTW ... merci pels truquillus :P