diumenge, 3 d’octubre del 2010

Els cansats també escalen.

Divendres estava fregit. A la feina a les cinc de la tarda establia una conversa quasi surrealista amb un company de feina. Al acabar, el cap, els braços i altres membres del meu cos van decidir desvincular-se del TOT. Vaig poder arrossegar-me fins a casa, fent un periple quasi còmic al metro. Anava petadíssim.

Un altre cop el cercle del mesocicle havia tocat a la seva fi en la seva forma mes tràgica. Entrenament de blocs el dimarts, pila inhumana el dimecres i resistència curta el dijous. Quina passada em deia a mi mateix, com mola la tortura infligida a un mateix.

El cap de setmana per tan s'havia de presentar quasi anecdòtic. Amb la Julia, el Ville i el Martin acordem fer una visita a Riugréixer. Tan el dissabte com el diumenge vaig escalfar en un 6b+ - podria ser 6c diuen - on els braços em cardaven un mal de la hòstia. M'ho prenc amb filosofia perquè ja se de que va el tema : quan vas petat el pitjor és escalfar, un cop escalfat la màquina pot funcionar a mig gas.

El dissabte les passo una mica putes a un 7a llargot com un dia sense pa, Rinovirus. Surt a vista pero m'haig de posar alerta en un creuament indegut al desplom. No la cago per poc. A dalt sort que la placa de regletes et deixa descansar si t'equilibres.

Que vas creuat tros de ruc. Foto Julia.

La Julia ha deixat muntat Màgic Boulevard 7c/7c+, i em demana que el demunti. Pos fale, i li faig un top rope. I apretant apretant veig que surten tots els moviments a la primera, descanso unes tres vegades i em planto a la cadena. Ummm, avui aquesta pilarraca sobre regletes no l'aguanto ni de conya. Decideixo no tornar-la a muntar. Un altre dia serà.

Només baixar m'agafa un baixon dels que fan època. Deixo a la Julia i en Ville treballant un 7b que sembla boníssim.

El diumenge aprofitaré que hi ha les cintes posades a Violencia domèstica 7a+ - variant de Violencia de gènere 7b. Vaig fent, surto del passet de bloc de dalt, em jugo el físic, maleixo que no recuperi, apuro i mig a vista i mig flashejat arribo a la cadena. Tate una via fantàstica !!!

Em surten més pretendents pero decideixo tirar-me als treballs verticals i fer algunes fotografies. Em fan una mica de mal els colzes.



Julia a Violència de gènere.