dijous, 3 de febrer del 2011

Remake vendetta and others ²

Dimecres, fa un sol increïble. El fred sembla que ha marxat. He quedat amb el Piju a les 9 del matí a Vall d'Hebron. L'Edu s'ha despenjat a última hora amb un SMS a les 5 del matí tocades - bous no m'envieu missatges a aquestes hores que em trenqueu el son !!!.

Amb el Piju tot es torna més lent, el ritme frenètic barceloní queda atenuat ràpidament. Parlem de dones, de dones i de dones. Com sempre, amb ell, cal fer una parada tècnica que implica manduca. A casa la seva avia, a Vilafranca, també ens espera el Blai.

El següent punt de parada ATP, bé més aviat MasRiudoms. Deixem el cotxe al poble i fem una caminada dedicada a treballar una mica el cardio. Tan el Blai com el Piju queden atordits al veure aquella covassa. Amb un cel implacablement blau, i una temperatura d'escàndol ens aproximem a peu de via. Res a veure amb els caps de setmana. Alguna cordada local o algun Franćes retirat i molta xorrera/xarrera sota una tranquil·litat absoluta.

Per escalfar ens posem al tomàquet, muntu ATP 7c - 7b+/7c per gustos i graus no ens barallarem. Només arrancar, a la quarta cinta, foto la caiguda del dia. Anem be. Arribo a R sense mirar massa els passos. Ja vaig més inflat que el Popeye.

El Piju i el Blai escalfen a la veïna Iu Forn 6c+ - 6b+ per gustos i graus no ens barallarem. S'inflen com una mala cosa i el Blai es troba totalment desactivat avui.

Un gos s'aproxima i roba la bossa del menjar, jo el persegueixo i recupero unes restes. Desprès sabrem que ja havia fet una visita i s'havia cruspit l'entrepà de fuet del Blai.

Segon pegue, arribo a la travessia i caic. M'ho miro i veig que els peus no anaven aixins, anaven aixans. Com hipoteco els pegues. Igualment segueixo fins dalt, arribo a la ultima xapa i paro. Recordo altre cop els moviments anant a R.

El Blai prova el 7a bloquero de la dreta, és el seu estil. Però avui no té l'hiudràulica afinada. El Piju fa una migdiada al sol que el deixa exageradament des estressat.

Tercer pegue i floto, floto tant que sembla que escali be i tot. Arribo a la ultima xapa, vaig tan fort que m'aixeco molt més del que hauria de fer-ho. Agafo la última xorrera per la part de dalt i ja massa roma, busco el monodit o pla d'esquerres i no el trobo. Penso, rebusco i al final el trobo, el tinc a l'altura de la cintura !!!! a la que vull rectificar caic. S'ha de ser pallús.

Descans i tertulia, no més de 10 minuts.

Quart pegue, ja no floto tant però vaig recuperant. Faig la travessia i començo a fer figa. Tot i això encara queda una mica de honor. Total, que arribo a la última cinta amb un esforç massa titànic - vaig cardat, molt cardat - intento descansar dels dos últims forats, no recupero una merda però tiro endavant. Aquest cop agafo la xorrera pel lloc correcta, agafo el monodit o pla que ara queda al lloc adequat, i ja anant a buscar el llavi m'estimbo. Algú ha apagat el boto del power.

Regust agredolç, per haver-ho donant tot i per cagar-la tant inhumanament. Ara ja puc dir que vaig caure dos vegades anant a R.

2 comentaris:

TR ha dit...

booooooooooooooow !

Si surts mig metre a l'esquerra pillesuna lenguasa invertida, et quedes 5 minuts reposant amb el genoll, pilles amb compte de no fer la pota, la xorrera amb la dreta, repinces i surts flútaaan..

Joder si elq ue fa por de evritat és la soca morta...encara hi és?

Pau ha dit...

Ho se TR, pero no vaig creure oportú anar alla :) I mira el que passa :)