dilluns, 14 de març del 2011

STOP !!

Sense actuar premeditadament d'una forma egoista envers el inequívoc discurs de l'ambigua realitat de les reserves de petroli existents ..... aquests quatre dies he recorregut un total de 946 kilòmetres. Que ha rascat a la butxaca dels col.legues - i la meva - uns 75 euros de benzina.

De fet si el diumenge ens haguéssim quedat a Calders provant alguna animalada ja m'hauria estat bé. Però algú apretava per tornar a la Batcova a tatxar els deures pendents que havíem deixat el dia anterior. Mala pensada. Santa Linya el diumenge ja filtrava de forma exagerada, s'havia passat de la humitat exagerada a la indubtable viscositat de l'aigua. Pla B, el Futbolín, que per coses de la vida ja era ben sec.

Dijous varem inaugurar la carretada de kilòmetres amb una visita de cortesia al Coll de la Barraca, que per local que sigui des de BCN la hora i mitja no te la treu ningú. Sort que varem engalomar la Kiowa 7b+ i seguim d'aquesta manera fent coixí en aquest grau. La via tanca poder la meva exitosa i ràpida temporada al Coll fins a proper avis.

Divendres a la nit i amb total impunitat el Ricard m'apreta per anar a Gelida, només cal que posi o escrigui el nom de La Boca plena de Sika 8a i ja s'ha guanyat el meu cor. Divendres m'aixeco a les sis i poc de la matinada a st Pere per poder ser aviat a la feina. A dos quarts de quatre m'esperen a la Font Freda. Ja vaig rebentadíssim.

Escalfem amb el 6b+ de la dreta i directes a la feina. El Ricard ja la tenia provada, va motivadíssim i extremadament suelto. Un parell de grapades i cau fent el moviment dur de la via., a la primera i a la segona vegada. Llàstima perquè després de caure li surt el moviment de forma fàcil. No tardarà a posar-li un punt vermell.

Jo per la meva part, aprofito i em fa un màster en forma de flash i encadeno fins a la tercera cinta. Passos físics sense peus, un lanze de regle, posicions laterals ... brutal una passada, m'encanta !!!!. Paro i a partir d'aquí anem fent tots els passos de forma mes o menys fàcil fins el pas de bloc - diuen que és de pila però amb poc menys de 30 moviments alguna garrotada hi ha d'haver. Costa posicionar els peus per pillar la primera merda, però finalment surt. Un parell de pegues i acabo destrossat .... però habemus project, que és del que es tractava.

La Batcova.

Dissabte el Joel m'apreta per anar a Santa Linya, el Edu està en plan nenaza i es queda a casa a jugar a la Wii. Dos hores de cotxe i ens plantem a la Batcova. Allà hi trobem el Ville, la Júlia i el Philip. La frase del dia és el "pilla pilla" ... el Joel i jo ens concentrem amb Assaltinbankis 7b+. 30 metracus de desplom, amb un primer tram de menys cantu del que voldríem. Tres pegues i cap a casa amb la cua entre cames.

Dissabte a la nit a casa, el Lluis ha tornat de Dubai fanàtic. M'apreta i fem plans per anar a fer un tast a algun projecte per la propera temporada a Calders. Finalment s'apunten l'Edu i el Joel. Calders està moll, tan moll que les prediccions diuen que fins d'aquí dues setmanes mínim no val la pena tornar-hi a treure el cap .... el Joel apretà per anar a Santa Linya. Jo m'arrugo i segueixo els plans de la majoria. Si cal morir ho farem amb les botes posades.

PD : com podeu llegir, aquí tothom apreta.

2 comentaris:

lluís ha dit...

només 946 km? vaya mariconada... desde dissabte al mati fins diumenge al vespre en vaig fer 10550 km (he mirat el google maps) i ni te cuento el queroseno i els leuros gastats. No ploris tant, que ja saps que por la boca muere el pez (almenys aquesta la tenim)

Pau ha dit...

Ja veig que tornes amb les piles carregades a tope, a fustigar pupilos !!!