dimarts, 17 de febrer del 2009

Albarracín, request to call for pictures

Aprofitant que els col.legues són una colla de japonesos amb potència, aquí teniu una selecció de les millors fotografies d'Albarracín


Un 6b o 6b+ que varem provar el diumenge, m'hi vaig deixar una part del dit



Ultima hora de dissabte, provant algun 6b o 6b+


L'Oriol tibant en un 6a+, despres del llançament. Aquest si que va caure


Elva a un 5+ el dissabte


L'Oriol a un putu tsunami, 6a. Jo també em vaig tirar endarrera !!

Lluís escalfant a un magnific 5, on estan els cantus per la mor de deu !!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

a la foto de l'oriol fent 6a, el portes estan molt relaxats no???

Pau ha dit...

Anònim, podria ser que tinguessis raó. Per sort la caiguda era força neta sota sotabosc net i amb un parell de crashpads. Pero tens tota la raó que no val a badar, pel proper cop tindre en compte el teu comentari


Salut