dilluns, 31 de maig del 2010

Una mica de tot

Com aquell que ara pica de molts plats pero que no s'acaba de decidir per quin tiar, aquests dies s'ha fet una mica de tot pero res especialment significatiu, o poder si ?

Mira que la fase anticiclònica començava el dijous fent 3 intents ineptes a un projecte que ja no es ni projecte, és una astella clavada al cul. Aquell dia no només vaig oblidar de resoldre el pas de bloc de la No Ho Se a Gelida , vaig oblidar-me d'escalar. Anava atablat amb la afternoon session y anava amb el cohet al cul. Les preses són males conselleres.

El divendres ja mes tranquil m'enxampa una tormente d'estiu anant cap a Montserrat, també sortia amb el cohet al cul de la feina per intentar clavar el meeting amb en Mckey. Tenim sort i tot i el mullader ens arrisquem a arribar a la Piula. Per les bones o per les males tot mullat i impracticable exepte el 7c i un 6c+ de diedre. Escalfem i engalomem a vista el 6c+ i equipem el 7c Yo Soy Reborde. En Mckey ja el tenia provat i el volia treballar una mica més, faig un parell de tops i el primer encadeno tota la seccio de dalt i en el segon tota la secció de baix, exepte el pas de sortida al descans. Placa exepcional de passos llags sobre monodits i bidits "bons" amb passos dinàmics que et fan portar el xivato de power sempre encès, vaja una preciositat de via.




El dissabte com que la Julia ha tancat messocicle vol començar a treballar de nou la Vinanant, a recordar-la diu. A mi també em fa gracia, a mes espero que ara ja estigui seca !!! Escalfem com podem en un 6a de placa d'aquells que tan odies i que no entens com no et van fer aburrir l'escalada anys endarrera. La Julia em deixa montadet el projecte, per fer-li un top. Encaro la placa, paso els monodits, arribo al descans, surto al desplom, encaro el pas de travessia, FAIG EL DINÀMIC desncanso sobre el dinàmic encaro el pas de bloc i caic ..... recupero faig el pas de bloc sense problemes i caic sortint a la primera barana, respiro profundament i em planto a R. Cony aixo no està tan lluny.... a partir d'ara ja puc anar de primer.

El diumenge ja força rebentats fem una visita llampec al sector - en veu baixa - de la Selva a Camarassa ( buff per deu quin GRAN sector ), escalfem com podem en un 6a+ BRUTAL que em torna a recordar com son de bones aqui les vies i que poc sobades estan. Compartim escalades amb una diva de per aqui i el seu acompanyant que ens teledirigeixen de forma magistral per les diferents vies, fins anar a topar amb Shere Khan 7c+, de la qual només us dire que potser es de les millors vies que han passat per les meves mans, i no s'em va donar gens malament.

El dilluns .... a treballar escoltant a cada glopada d'aire com els meus tendons es queixen un darrera l'altre.

2 comentaris:

TR ha dit...

EI PAu...sembla una tonteria però l'ús de electroestimuladors ( no parlo de guarrerides sinó dels electros de tota la vida) per superar la fatiga i l'entreno VA DE PUTA mare...

en els moment més baixos jo ho vaig usar i la veritat es que esta prou bé.

Ho ha una pàgina http://www.fitnessdigital.com/compex-sport-elite--10000225-p.html

jo me'l vaig pillar i la veritat es que els resultats en llocs com EL SENGLAR enmig del cicle van ser junt a les electrocucionsvespertines...hehehe

dew!

Pau ha dit...

Joder Bou esteu tots amb el Compex que flipu, ja es la quarta persona en el que va de mes que m'el recomana.