dilluns, 8 de novembre del 2010

On fire again

Sembla que el temps passa però els sectors segueixen concorreguts. Noves generacions d'escaladors proven vies dels anys 90. L'Agulla del senglar aquest dissabte estava on fire un altre cop.

Des del 6c de l'esquerra on tothom hi escalfa o s'estavella, passant a la Rush 7c amb en Sergi i jo mateix foten-li pegues, amb la Cuca i el Remi a la Discordia 7b, o bé amb en Victor i la Julia a Viatge Imaginari 7c+. Van faltar encadenaments, però van ser-hi els somriures, les volades i els gemecs. S'ha obert la veda.


Jo mateix a Rush, fotografia feta per Nora.

I per descansar els tendons de tanta presa petita el diumenge visita obligada amb en Ville a la Cova de l'Arcada, poques vies pero totes a "vista" i posant cintes. Eh Petrel 7a, No diguis Blat 7a+ i Pit i cullons 7a+/7b. Jornada de pila fanàtica.

4 comentaris:

TRanki ha dit...

hahah..per al.lusions...ja em tinc per la VELLA GENERACIÓ!!!

A muelte amb el SENGLAR fins que el poliu tot bow!

Per ecrt em sembla que tots plegats duem els mateixos gats de la esportiva...bons eh?

Apa a tibar!!!

Pau ha dit...

@tr llàstima que es gastin tan rapid els miura aquests, són de durada limitada :/ ....

No thi queda res de res a l'Agulla, crec que hi havia un bouOT que provaba una variant de la Ben Petat cotada de 8b. Ja saps sempre podem entonar un .... "la mala hierva nunca muere" amb tot el carinyu !!!

TRanki ha dit...

Hey Pau,

El passat hivern vaig fer la DISCORDIA IMAGINARIA ORIGINAL ( De la discordia al Viatge Original), de 7c+/8a má o meno...la VIATGE IMAGINARI ORIGINAL ( 8a a bloc) i la VIATGE IMAGINARI de escaqueo ( 7c+/c..no sé...hi ha bastanta diferencia....).

Em queda el combo BEN PETAT-TRENQUEM el BLOQUEIG ( 8b diuen) i la TRENQUEM EL BLOQUEIG sense la pedra ( la vaig fer amb la pedra i estava de 8a+...mai m'ha quadrat que sigui 8a+ sense la pedra)...l'hauria de provar...ja veurem...la veritat es que motiva, però ara mateix la meva "pila" no passa dels 12 moviments ( si és en trave...heheh)...á veure com estic realment!!!

mus veiem, ostres prenc el consell dels miura velcro i intento usar-los poc!!!

Joan ha dit...

Hola Pau,
Només un comentari, per si et serveix d'ajuda...
La regleta que arquejes amb mà dreta, veig que no utilitzes el dit polze. Una vegada vaig llegir en un llibre que si poses el polze per sobre els dits que arquejes augmentes la força que pots fer. I si el moviment ja el pots fer, aleshores estalvies força pels moviments següents. Prova-ho, a mi em va anar molt bé!