dilluns, 2 de maig del 2011

Entre lolos anda el juego

Dijous, tornem a la roca Montserratina amb el Philip. Apadrinat temporalment com a membre a la família. Fem 45 Aniversari 6b, Alta Mar 6c+ i Canela 7a+. Amb els cossos calents ens posem a Vianant 7c/7c+. Em toca posar cintes avui per tant no m'acoquino i arribo a cadena sense problemes, recordo tots els passos de lany passat de forma mil·limetrada. Baixo, asseguro i teledirigeixo al Philip. A mitja via, al descans comença a caure un xàfec dels que fan història, el noi va tirant i jo intento fer baixar l'aigua de les ulleres. Vaig cridant i el noi va fent, sembla com si no s'immutes de la pluja, està en mode ingràvid. Arriba a les ultimes cintes, el xàfec és torna més insuportable. M'etziba si es per la dreta o per l'esquerra, quasi no l'entenc. Segueixo intentant teledirigir aquest monstre mentre l'aigua ofega la meva veu. Arriba a la cadena, baixa desmuntant la via escoltant llamps i trons. Arriba a terra, un xoc de mans i fugim ràpids com la llum. El camí de tornada el fem en menys de 10 minuts, l'aigua s'impregna de forma metàl·lica als meus texans. Pesen massa i cauen, ensenyo el cul.

Dissabte, cansat. Avui invadim la Xina a la Riba. Escalfem amb un 6c i un 7a. En Philip segueix inhumà, es poleix a vista posant cintes Jocs de Llit 7c. Jo m'arrossego com una meuca, el Joel cau al Flash ja anant a R. L'Edu escalfa i s'emporta posant cintes Amanece que no es poco 7a+/7b i la clava amb el 7b de bloc del Lluis. El dia però encara ens guarda algun esdeveniment, al tercer pegue i de forma titànica en Philip s'emporta Columna Durruti 7c+/8a. Està indomable.

Diumenge, més cansat. Escalada a vista a Montserrat, fem 5 vies amb en Phlip. Avui em toca posar cintes a mi. Comencem amb 6c, seguim amb 7a, després amb 7b, seguim amb un altre 7b i finalment amb 7a. El Philip les encadena totes a vista i quasi sense despentinar-se. Em diu a cau d'orella que esta cansat i una mica desmotivat, que necessita tornar a casa aviat. Pleguem veles, a les 8 ja som a Barcelona.

1 comentari:

TR ha dit...

hard man en Phillip...VIANANT al flaix i plovent????

Brútal...