diumenge, 18 de gener del 2009

Quin mal que foten els forats a Siurana

Diumenge de ressaca escaladora i amb el cos ple de blaus de dos dies anteriors de lluites intenses a Calders i Margalef. Com que la travessia per encadenar el meu primer 7a segueix de forma inexorable per un camí que no n'hi puc divisar el final a Siurana baixem el cap i de passada el grau.

Al matí al càmping ens trobem amb en Ciurana, l'Olga i altres col.legues de Reus que ens han d'explicar les peripècies de Kalymnos - ja falta menys, 10 dies -, vies, formes d'arribar a la Illa en cas d'anulació per vent del vol Athens-Kalymnos, etc .... Ells marxen cap al Grau dels Masets que han obert noves vies de 7 grau, nosaltres marxem cap a l'Olla i Esperó Primavera.

Al matí quan m'he llevat a la furgo ja he notat que el meu cos no estaria al 100%, serà els dos pegues a la Bèstia Parda ? seran els dos pegues a la via del costat de Que passa Neng ? Seran els dos pegues a Iker Crack ? seran les tres cerveses de la nit anterior .... i mentres penso veig que el 6b+ que estic muntant a l'Esperó Primavera m'apreta el cervell com la música màquina de fa uns anys enredera. Baixo a la tercera cinta, comencem bé el dia.

Anem a l'Olla pq ja estem escalfats, em fot malt el braç, i faig un remember a la mítica Burden Chuchen 6c, que dura que era i no havia passat de la segona xapa farà uns mesos. La munto i li veig molt de color, color d'encadenar clar. La via es força curta, d'uns primers tres xapatges hiper agònics i de bidits fins arribar al cantu salvador, i ja aviso carden un mal que fa por.

La Montse munta Cargol Treu Banya 7a, que encara fa mes mal. La provo entre pegue i pegue de la Montse i veient que aquí la tortura de dits està barata prefereixo no marejar la perdiu i fer la poca feina que m'he proposat avui. Vinga segon pegue a la Burden Chuchen i pata pam una via mes al sarró, que bloquera que és al principi però si arribes a la pinça de la tercera cinta tens la via feta. Siurana a tope.

Animat i amb el cos demacrat li fotu un bon pegue a la via Maryilin, 6c de més a la dreta que no punxa tan i l'estil és més Arbolinenc. Un parell de vuelos a la ultima xapa i cap a casa, la feina d'avui ja estava feta.

PD : algú m'ha fotut la càmera !
PD2 : El divendres vinent m'esmorzo la Ka No a Gelida
Prostata : Finde següent viatge salvatge a Bruixes ?