divendres, 3 de setembre del 2010

Terror a la Cova dels Bombers

No no ens va sorprendre cap eixam d'abelles - o potser si, ni tampoc ens va perseguir un tigre, ni tampoc va reneixer un neandertal del no res ... senzillament les vaig passar canutes amb la Terrorismo Empresarial 7b. Conyo logronyo amb el 7b.

Amb el Jordi finalment fem una sortida a la Cova dels Bombers, un any i mig després de l'última visita amb el equipo completo. El Jordi te ganes de provar la Cetaci altre cop, i jo amb la feina mig feta ja li puc fotre a la Terrorismo. A última hora s'apunta el Piju i tot i ser imparells, s'acabaran abans les forces que les hores de llum.

Aqui per escalfar un s'ha de montar la via, jo per la meva part arribo be fins a la 5 xapa, la sisena es una mica desfassada de xapar escalfant i la setena on se suposa que hi ha el pas morfo caic masses vegades. Baixo - recollint previament la col.lecció de mosquetons que hi ha a la cinta anterior al pas morfo - i no faig esperar al Jordi ni el Piju.

El Jordi monta bé la cetaci, se salta el pas de bloc i un cop es despenja el torna a provar. Sembla que torna a recordar una mica els passos. Res de tirar-se, millor recolocar-se i anarhi amb estatic. Així és menys aleatori.

En Piju remena la perdiu amb la ressaca de la Festa Major, un pegue a la cetaci i un a la Terrorismo.

A la cova tot desploma un culló.

Jo segueixo concentrat amb la Terrorismo, li faig un segon pegue. Arribo ara a la xapa fins on es podria dir que es facil, puc agafar l'invertit amb dreta. Recoloco peus i aguanto la porta porant tambe l'altre ma al mateix invertit, una bicicleta i lanze al moc de dalt. Un cop alla no se com cony xapar. Jugo al pilla pilla. Busco una solucio per xapar, un empotrament del peu esquerra sota un forat que hi ha justament sota l'invertit. Físic pero factible. Ara un cop tinc les cintes que el jordi m'ha posat des de la cetaci torno a provar el pas morfo. No arribo amb el dinàmic/estàtic al cantu que no havia vist al primer pegue. Ho provo varies vegades i no hi ha manera. Decideixo tornar a la versío origninal, reseguir el forat fisura, bicicleta, empotrament de dretes amb els dits al final del forat/fisura i llançar l'esquerra al costat dels dos forats romo i el bidit asqueros, alla hi ha una regleta que la pots arquejar i aprofitar el pont que fa la ma per bloquejar amb la roca. Moments de dubte pero segueixo, ara si m'arrisco a llançar al forat, i tampoc no i arribo. Tot i aixi puc agafar una rugositat i rellançar al forat. Tinc la cinta al pit i no tinc collons de xapar, desfaig el bloqueig d'esquerres i deixo que el cos caigui a pes sobre la ma dreta, m'aguanto giro el cos i xapo. Buff quin passaquen, ara be hi ha un problema crec que he posat el peu al parabolt de sota !!!! No ho tinc clar. Segueixo amunt i vaig resolent els passos que son peculiarment força tecnics, ho els fas d'aquella manera o sortir d'alla es pot tornar un suplici.

Baixo i descanso mentres el Piju i en Jordi i tornen, cap dels dos encadena, pero al Jordi ja se li veuen les maneres. Li faltaria un pegue més, pero també una mica mes de pila.

Jo li torno a fer un tercer pegue a la Terrorismo i caic un altre cop al xapatge compromes, m'oblido del empotrametn de peu. Després el pas dur ni em surt, estic baldat. Tot i aixi un cop saltat el pas encadeno fins la R.

Que dura que es la vida a la Cova dels Bombers. Pero que bones que són les vies !!! i així m'agraden - no sempre - dures com una mala cosa.

Aprofito també per posar aqui a primera plana els comentaris oportuns de l'equipador sobre noves vies que hi podeu trobar. Joder Bou que els comentaris a post tan antic no els tinc en ment !!!

Soy uno de los equipadores de las vias y queria informaros bien.

- "Tigre vs Neander" 7a ( a la derecha de la Kriatura)
de 7b nada de nada.

- "Babymat y el Manu de balmat" 7a+ ( a la derecha del "Terrorismo Empresarial 7b" 7c que flipao!! )

- " Acción extensión " 8a+/b? ( és la extensió de la babymat, un bloque durísssssimo de 7c+/8a)

- " Maitechu " 8a+? Via buenísima de continuidad i dos bloques uno en medio y otro entrando en la R)

-Al lado izquierdo de la epicentro craneal hay un proyecto 7c? que probe el otro dia(más duro que la epicentro)entrada guarríssima pero la placa és muy guapa.

5 comentaris:

TRanki ha dit...

Hola Pau

Completant la info sobre el tema et diria que en alguns casos la gradució, si bé és "coherent" entre les vies esta segons com collaeta...si parteixes que KRIATURA ( la primera de disn la cova") és "7a" ja saps de què va el tema.

EL "PROJECTE" de la esquerra de EPICENTRE esta encadenat des de fa anys i panys...va quedar de 7c partint que EPICENTRE es parlava de 7b+...és una apretada de regleta breu i el pas dur surts de roca cutre...crec que la vam fer cap al 97, no ho recordo massa, ni tampoc conec nom o equipador.

A la esquerra de CETACI hi ha un 7a...del pal...

LA TERRORISMO té diverses "claus" per a l'exit, el millor és no liar-se i fer passos llargs i concrets. EL CRUNTX va de que cal tirar amunt a una "xorrera" ergonòmica de mà dreta...pujar molt els peus a drets, i pillar un INVERTIT amb esuerra, agafar embranzida i fer DINAMIC A CANTO INMENS ( el forat fissura)...i aguantar la bisagra...repòs i seguir amunt pel forat...deixes DRETA INVERTINT...vas a MONODIT esquerra ( hi ha algun altre canto), i llences dreta a BUSTIA AMAGADA dins un forat-bauma que queda a la dreta ( no la liis recte!!!)..i la resta cantaco ( el megaquesito)amb pas final de veure'l però que no caus.
PER MUNTAR-LA si camines per darrera i desgrimpes ( OJU) fins la R de KRIATURA per usar-la coma seguro, tires corda i fas un flanqueig facil fins la R de TERRORISME...no problem!
Nota final...abans del cruntx es por xapar bé empotrant genoll esquerre en xorerres ( crec recordar)...o xapar i degrimpar a repòs bo a baix per sortir a mort...la via estava de 7b+/c anant recte, amb el pas per la cova baixava...crec que el 7b a seques se li queda curt no?

a la dreta han obert una via per xorreres que té una primera reunió...crec que era 7b+ o 7b dur també..i una extensió a bloc per un sostret...sortia 8a o 7c+ dur...després a la dreta queda LA SECTA ( que vaig equipar jo fa també 1000 anys), un 7a de bloc o 6c+ dur...crec que estava en ment de un company que em va comentar per poder allargar-la també, eliminant la cadena i passant pel sostre...a veure què surt!!

Pel perfil de la cova hi ha una obra d'art ( mil vegades projectada i que ara ja esta equipada...), deu ser 8a+/b, molt guapa però amb passo durs i dificils de treballar.

per mi e´s un sector molt guapo on semblava que s'havia dit tot i s'estan equipant encara petits tresors!

apa, a tibar-li! Si hi aneu un altre dia avisa i m'apunto,q ue tinc ganes de retocar el 8a+ del perfil, em vaig queadr pillat de la via però no trobaba mai penya per arribar-m'hi!

TRanki ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Pau ha dit...

@TR eps nanu, la versió que jo vaig utilitzar es la que comentes pero en comptes d'utilitzar el monodit/bidit dolent, feia l'empotrament rarot de regleta a la seva esquerra. Per mi es 7b+, i no és pas fàcil.

Les altres vies no les he provat, imaginat encara tinc la Kriatura per fer !!!

Oks t'aviso, de fet m'agradaria anarhi aviat, poder aquest dimecres a la tarda, cony que la via em va deixar molt pensatiu. Com ho tens ?

TR ha dit...

merda bow...puc sortir DIJOUS TARDA ( dimecres tinc molta feina)...joder...no sé si pots canviar compta amb mi...sinó em sap greu i SEGUR quedem més endavant!!!

Pau ha dit...

@Tr dijous ho veig xungo, que el divendres vull sortir cap a Rodellar tres dies i necessito un dia de descans minim !!!