dilluns, 31 de gener del 2011

Cap de setmana fanàtic.

Fanatisme amb l'Edu, el Joel, el Ramón, el Lluís i el Manu. Dissabte apretant les dents al Dard, posant-nos en mode vintage i el diumenge fent anar els bistecs a Masriudoms.


El Marginao, aqui no val a badar.


Quin fart de volar que em vaig fotre, em va posar l'esquena a lloc.


El bou Joel posant pel fotògraf a El Marginao.


L'Edu a la primera part de l'ATP.


Jo mateix a la R de l'ATP, va quedar com a deures.


La Naia i les seves amistats.


Totes les fotografies són de Manuel Velazquez, podeu trobar-lo al seu flickr

6 comentaris:

Pär ha dit...

Altra foto de Masriudoms
http://www.flickr.com/photos/par/5405001062/

Pau ha dit...

@Par Par fent series al 6c+ !!!

TRanki ha dit...

hahah...encara recordo al "bolly" del Joel i ensenyant-li a fer el vuit al Vermell...

Laputa com passen els anys...!

Marieta ha dit...

joder, quina por la foto dels gossos. La Neula quasi mor... jejeje

marc ha dit...

dels "castanazous" a la part de dalt del marginao fa temps que en sento parlar..veig que tu ja els has "disfrutat".
Brutals les fotos del teu col.lega.
Apa, a tibar-li.

Pau ha dit...

@tr Ja li comentare al Joel, ja tho deia jo .... mode vintage !!!

@Marieta crec que la Neula ja esta una mica grandeta per aquests jocs.

@Marc ... pero no se que es pitjor, si aixo o els -7 de Cornu !!! Fora conyes, el Marginao es un putu 10 de via. Tecnica, de resitencia i amb passos guapus amb el parabol mes enlal dels peus !!! La part de dalt si que es una mica carnisseria, jo vaig probar-ho tres cops i vaig tirarme a l'últim moviment pq no veia clar el tema !!!