dimecres, 11 de febrer del 2009

Visita al sector Odissey

El diumenge ens aixequem amb la moral alta, el dissabte a Ghost Kitchen la cosa havia anat rodada. La nit anterior després de l'habitual partida de botifarra - soc un perdedor nat - havíem decidit que visitaríem el sector Odissey, hi havia graus per tot i el més important estava al sol tot el dia.

Odissey és un sector diferent als altres, les vies són bastant més curtes - al voltant dels 20 metres - i normalment les entrades a reunions guarden algun present, diguis pas de bloc i apretada final. En total varem estar-hi un parell de cops, en Sergi s'en va convertir fan total. Jo no tan, tot té una explicació.

Per començar a escalfar varem començar el dia amb vies de grau baix :

Circe 6b : Via ajustadíssima pel grau, primera part molt assequible i pas duret un parell de cintes abans d'arribar a R, després aguantar la pila. Surt a vista però treien foc pels queixals, qui avisa no es traïdor em deia la paret.

La Montse i el Sergi han escalfat a la via veïna, i em diuen que també està un pel ajustada al grau però que es deixa fer

Femio 6a+ : Bastant semblant a la veïna Circe però un xic més fàcil. Després de patir amb la via anterior la trobo bastant més relaxada. Surt a vista.

En Pijoan i jo ens donem per escalfats i anem a veure si podem encadenar quelcom més dur, a veure que passa. Aprofitem que en Sergi ha encadenat Ítaca per fotra-li un pegue

Itaca 6c+ : La descripció ja parla per si sola, via tècnica amb una excel·lent seqüència. Traduït al context de la via : dos passos de bloc abans d'arribar a la R on cal apretar les dents i fer pinça on és impossible fer pinça. Vaja que després d'arribar a R i veient com les gasta decideixo deixar-la estar.

Aprofitant que el sol arriba amb tota la seva esplendor i el vent sembla que hagi minvat - cosa estranya - fem un most i una petita migdiada abans d'encarar altres projectes.

En Sergi i la Montse marxen a la part esquerra a provar entre d'altres la famosa Satyros, nosaltres decidim cercar el famós marc de foto a la via Fouska.

Fouska 7a : En Pijuan i jo ens la mirem i bocabadats davant del cantu que té i el desplom pensem - no lògicament es clar - que aquest serà el nostre primer 7a. Primeres dos xapes de desplom que et posen a to però amb molt de cantu, de cop s'acaba el cantu i tot es roma, cal fer un llançament a un lateral que llegir a vista es com una mica impossible, després aguantar dos xapes mes i intentar - per dir-ho d'alguna manera - xapar l'última xapa abans de la R. Recomanació de la guia, saltar-se l'últim seguro. Veient el parcal decidim deixar el projecte.

Jo mateix fent el burro baixant de Fouska

Com que el Sergi ja fa dies que deixa anar la cantarella que vol tornar a Odissey ens deixem enganyar i tornem a visitar el sector, és el sisé dia escalant i estem una mica cansats. El dia anterior a Arhi ja varem repetir vies de grau màxim, per tan aprofitem que ara ja tenim pocs pegues per dia per fer un dia monotemàtic a Odissey

Dionysos 7a : Primeres quatre xapes de forat, cantu i continuïtat. Si memoritzes els passos es torna una feina relativament senzilla - al tantu amb els cantus mullats. Després tens un descans sense mans per encarar les ultimes 4 xapes sota desplom, un pas de bloc aguantar el tipus i ja ets sota la R, un cop allà t'arriba la bufetada. Has de remuntar d'una orella bona a un cantu estúpidament petit i des d'alla intentar xapar la R. Li fotem tres pegues, i a l'últim de tot caic amb la R als nassos, noooooo un altre cop noooooo !!! En Pijuan té la mateixa fortuna que jo.

Pijuan després del descans i encarant la part desplomada

Tornem a casa derrotats i per tal d'engreixar els nostres tísics sentiments decidim fer una visita al caos de Pothia. Allà tenim preparat el shauarma de torn on podrem gaudir-lo veient passar els nadius de la illa un i altre cop pel mateix punt fent cabrioles amb la motocicleta.

Som uns privilegiats, menjar i diversió per 2 euros

Piju ha dit...

records al meu omònim de cognom, crec que no el conec, però ja es 4rt Pijuan o Pijoan que se que escala.

Pau ha dit...

Que fort, a mes diria que també es vilafranqui :P

Piju ha dit...

no, jo soc de mes amunt, Anoia oest.
A veure si coïncidim i ens coneixem algun dia

Salutacions

Anònim ha dit...

Pau, poques fotos. Aquestes són totes les que vau fer?

Pau ha dit...

Anònim, tinc quasi 1G de fotos pero les haig d'encaixar amb l'escrit i el que no puc fer es fotre mil fotos en un post.