dimecres, 2 de setembre del 2009

El moment més dificil

Aquests dies torno a pensar en vies, en graus, en projectes, en el futur .... en definitiva torno a estar fanàtic. Avui primer dia de pre entrenament al boulder del Salva, m'he deixat 3 setmanes per endavant per tornar a estar en un estat de forma no lamentable com el que tinc ara.

Han sigut 3 mesos sense quasi toca la roca, dels quals més d'un i mig la meva única activitat física ha sigut pujar i baixar les escales de casa. L'altre dia vaig tenir l'oportunitat de veure com els meus dits han perdut la forma completament, les meves mans tornen a ser d'una delicadesa extrema i la meva musculatura ha sigut intercanviada per grassa corporal - mateix pes pero menys muscul.

Crec que ara es un dels moments més complicats que haure de passar com a escalador, vaig tenir la lesió en plena evolució com a tal. Tenia una linia ascendent i tot el temps del mon per escalar. Ara tot ha canviat i m'haure d'adaptar a les circumstàncies.

Fins a la ultima setmana d'aquest més no podre tibar fort, vull fer una reentrada en roca relaxada i esperar la tan preuada alta del metge. Tot i aixo el handicap dels antibiotics pot ser terrible, a vegades em deixen molt aixafat fisicament. Els entrenament seriosos començaran el 1 d'octubre, fins a llavors 7 llargues sessions de pila en desplom de vies de grau baix - 6a+/6b/6b+.

La idea es recuperar el sete grau aquest mateix octubre, una feina dificil pero no impossible. Si ho aconsegueixo aquet novembre tornare a atacar el 7b. El temps ho dira.

4 comentaris:

PGB ha dit...

Ànims, jo porto una eternitat en aquest rang de graus que dius ;P

Pau ha dit...

@PGB el problema es el baixon i aguantar un parell de mesos durs d'entrenament per tornar a agafar la forma, pero amb tenecitat ho aconseguirem !!!! tinc les piles al 110%

Anònim ha dit...

Benvingut friki!!! em semble que amb aquesta motivació rapid estaras com avanç!! m'alegre molt poder tornar llegir aquest blog tant frik!!!
salut!! oriol

Pau ha dit...

@Oriol Gracies company, ens veiem a la roca !!!!