dilluns, 15 de març del 2010

Creant mites

Mai és massa tard per descobrir que al teu voltant hi ha més del que et pensaves. Dissabte entre capcinada i capcinada a peu de la Desdentegada ho rumiava. Montserrat té algunes de les millors vies de grau entre 7a+/7b que he tastat.

La què es troba entra la Sidonie 7b+ i la Alta Mar 6c+, via sense nom i que inicialment estava cotada de 7b i que si no vaig errat la varen decotar a 7a+. La Boxpeople 7b, a la dreta de la Ultravox 7b+/7c, també decotada a 7a+ . I la Pit i Cullons a la Cova de l'Arcada, 7b també decotat a 7a+. (La meva vida esta plena d'Alambrados)

Discussió de graus a part i de la gran problemàtica de cotar les vies continuïtat, en tots tres casos ens trobem amb algunes de les millors vies que m'han passat per davant de la cara. Continuïtat sobre forats nobles amb 3 o 4 cintes apretades. En totes tres he passat per la mateixa experiència : Experimentar un estat de concentració absolut, fent un símil escaquístic , pensant sempre en els propers dos o tres moviments. Vies que no t'acaben d'ofegar si ets capaç d'anar descansant quan toca. Vies que no s'acaben de lluitar mai, sempre les has d'estar lluitant, només hi ha present. Vies on quan el teu assegurador et pregunta que tal respons amb amb un llarg i sonorós buaaaaaaaaaaa brutal.


Jo a Pit i Cullons, foto Sergi.

Curiós que fins ara, fins a aquest grau no he sabut apreciar-ho. Ara queden tan distants aquells 6as rabiosos sobre ínfima presa a les maleïdes plaques Montserratines.

4 comentaris:

TR ha dit...

a la dreta de la Sidonie hi ha la CANELA...crec que és la que menciones.

igual tocaria algun dia deixar-se caure ( o flutar) per STBENET..allà hi ha també 7a+ i 7b de "presa ínfima" i no precisament en plaques!!

A l'ELEFANT hi tens la CRIT DE CRIM un 7a o 7a+ dels que fan història...

Salute bow, i a gaudir aquestes INMENSES vies...

Pau ha dit...

Cony Canela, ara ja tinc nom per a tancar la triada. Inmenses vies BOU, molt inmenses. Tinc ganes d'anar a Sant Benet !!!, pero també vull repetir a la cova, vull anar a fer l'anacardo, vull anar al secretivo..... buff m'estic buscant casa al Bruc.

Jortx ha dit...

Quin tripi la Canela! Encara recordo com una encesa a la maleïda regleta de l'entrada em va trencar una ungla!! Una MUST!

Pau ha dit...

@Jortx si es un bloqueig sobre regleta petita a la tercera xapa, quin mal aixo de l'ungla !!! VIOTE de continuitat amb mondit/bidit sorprenent a mitja via