dilluns, 8 de març del 2010

Gent jove pa tou

Això deia el meu amic Pijuan. Potser lo de jove ja comença a ser més que qüestionable però el descriptiu pa tou s'escau d'allò més be.

Dissabte ens va acompanyar en tot moment un sol quasi perfecte, a les Saleretes i sense samarreta. Buff això si que és gaudir cony. Varem intentar escalfar amb un 6c de pas de bloc a dalt. Males sensacions a la primera via del dia però val mes ser prudents.

De seguida ens posem amb Papà Araña 7b - probablement 7a+/7b. La monta la Julia i confirma que a part d'un passet al mig el tomàquet està a dalt amb 6 passos seguits de bloc. Baixa i m'hi poso, em vaig sentint be i descanso sense problemes i em planto al inici del pas de dalt. Aqui ja vaig a vista, pillu cantu dolent, m'aixeco i pillu un altre cantu més o menys dolent, reboto, un altre rebot, tinc la xapa a la cara i em falta un moviment per "quasi finiquitar la via"..... i caic. Pa tou, el primer 7a+/7b al flash i s'escapa per falta de confiança !!!

La Julia hi torna i la treu al segon pegue, jo hi torno i al no haver estudiat el pas de dalt segueixo la mateixa filosofia que al avista, i pam torno a caure. Aquest cop però un parell de cantells més avall. La Julia em fot un crit i diu que miri el cony de pas com tothom. Faig mala cara i sense ganes m'ho miro i certifico que l'opció Julia és més fàcil, ho repeteixo 3 vegades fins que em deixa baixar.

Descanso mentre la boua prova El Precio de un Polvo 7c . 30 Minuts després torno a estar al crux, opto per mètode fàcil i estic apunt de caure 2 o 3 vegades però finalment acabo agafant el cantu salvador, baixo voltes i xapo. Segueixo baixant voltes i enfilo els últims 2 metres de tràmit. I Caic.

Baixo completament derrotat, s'ha de ser inútil. Gent ja no tan jove PA TOU !!!

Acabem el dia arrossegant-nos els dos per Palestra 7a+. Cony que dura.

El diumenge optem per fer una sortida a Montserrat per intentar posar un punt vermell a la brutal via del costat de la Ultravox. Boxpeople 7b de cinc estrelles. Unes 4 primeres xapes mes intenses i després continuïtat amb els parabolts alegres - molt alegres. En Remi posa les primeres tres cintes, la Julia les següents 4 i finalment em toca a mi posar les ultimes 5. Treball en equip.


Jo a 7b sense nom, foto Remi.


La Julia li fa un top i m'escurça alguns dels alejes. Ja abans de plegar li faig un últim toc. Caic per refredament de dits a la segona cinta però això no m'ofusca. Segueixo endavant i em proposo arribar a R, passo el crux i 20 pico metros més de via, i caic finalment a la part de dalt per falta de pila. Descanso 3 minuts i arribo a R. Quin VIOT per deu !!!!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Què t'has begut l'enteniment? Però si ets un cadell xaval.

Anònim ha dit...

ei bou!! no et queixis tant que estas fet una bestia!! ja ens agradaria a molts estar com tu!! anims ja saps que d'aqui 2 dies estarás fent 7c's. salut!! oriol!!

Lluís ha dit...

fent-los o caient-los en els trams facils despres d'haver fet tot lo dur, arribat al descans sense mans, demanada corda per xapar i saludada la càmara...
I sí, estem fets uns xavals!

Pau ha dit...

@Sergi sempre hi ha un peix més gros !!!

@Oriol no sera tan, que aqui resulta que qui es fot les pallisses mes inhumanes sou els del Sostret.

@Lluis falta de concentració, es pura falta de concentració.

TR ha dit...

Eio PAU.

Fa dècades ja vaig cometyre eun error en dibuixar elñ secvtor...les ressenyes van trascendir i ara ha quedat així...

EL PRECIO DE UN POLVO era 7c+ i MISERIA I POLLS 7c...tot i ser vies "soft" pel grau estan ben graduades en relació a la cotació del lloc...

La major part de la gent !pica!" en l'error.

Al mig del "precio" hi ha un pas força a bloc...primer és un dinàmic i quna ja vas fregit et vé una sorttida a microrregletes, després de un repòs..un xape complicat i un final de peli a bidits i mobodits...MOLT COREOGRÂFICA i segur que de 7c no baixa...bon projecte!!!!

Dels 7b's a destacar PEQUENAJA-JAJA com la via estrella...i dels 7b+'s la variant a la esquerra del PRECIO, un trip de dalt a baix!

salute bow!

Pau ha dit...

@TR la pequeña-jajaja ja tinc ganes de provar.la, hem vaig quedar amb la línia !!!

TR ha dit...

ës brútal bow...

Pila de bon cantu, amb algun pas, repòs i arribada canyera a R. Consell...al darrer pas mira cap a la esquerra, no és recte ( com passa quan vas a vista...i surt ,és dura...). UN VION cinc estrelles....

A muerte!

Anònim ha dit...

bay da guey...és ULTRAVOX, no ULTRABOX...

dew!

Pau ha dit...

@anonim merci per la correció !!!