dilluns, 3 de maig del 2010

La INSERSO per Rodellar

Avui repassant les fotos pensava que poder no n'hi havia per tan, a primer cop d'ull vaig pensar que no valien una merda. Però encara hi havia quelcom "ensenyable".

Com havia arribat a la penosa situació de convertir-me en part integrant del grup com escalador a fotògraf oficial era fàcil d'explicar : Una Lumbàlgia d'última hora m'havia deixat fora a de la convocatòria.

Cal dir però que probablement i a favor meu - be per alguns jugarà en contra aquesta irracionalitat - la dita lumbàlgia va aparèixer per culpa de la multitud de "saques" voluntaris que vaig propiciar a la meva ja refotuda esquena el dimecres passat a la Vianant. Qui sap si això no va salvar-me de representar un refotut estat de forma lamentable.

Júlia, Sergi i Lluís, tres en un.

Be la qüestió es que en Sergi, Montse, Josep i Julia es van fer un fart d'escalar - alguns més que els altres . Acompanyats en alguns moments pel Mackey - alies Bou Major - i en Lluís. Aquests últims només en tinc noticies seves de la lluita encertada/desencertada a la Soldados de Salamina 7b+ al sector Vaso Comunicante - alguna noticia més LLuis ?.

Lluís a la preciosa Soldados de Salamina

La Julia va apretar de valent a la Juan y Fran se nos van, a la Porque i a la Caprichos de Lujuria. I per les noticies que en tinc n'ha tornat envalantonada per passar-hi alguns dies.

El Sergi de mentres va fent rutina, on sembla que el 7a+ a vista s'hagi convertit en la seva rutina habitual. La Montse per la seva part apreta en algunes vies de segon i es queixa de la ja massa obstinada ingratitud dels desploms de Rodellar - cal posar-hi fe i valor.

En Josep, tècnic com una mala cosa, pasa bones i males estones. Bones mentres els braços l'aguanten i dolentes quan se li obren les mans a la Roxy la Palmera. Ni el bassal de sang a peu de via el va fer tirar endarrere.




Jo per la meva part el diumenge encara vaig poder trepar una mica, amb molt males sensacions - hi ha empatx d'ibruprofè ? - i amb moltes ganes de tornar amb més energia i forces.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

hahaha...els acmisn del senyor són incommensurables...!

A recuperar-se i a replantejar-se els camins bow..que igual els del senyor duen simplement al paradís i a la terra hi ha molta roca per escalar com a mortals!!!

Salute!

TRanki

Anònim ha dit...

Pau, no ploris tant q per un mal dia que tens en passes vint de bons. I aquesta indirecta de la Vianant... però si jo seré el primer en celebrar-ho si encadenes. Encara que es faci esperar...

S

Pau ha dit...

@sergi Et juro que per parabòlic que sembli no hi ha cap indirecta !!! ja saps que t'aprecio molt :)

@TR res que no curi un bon antiinflamatori

Sergi ha dit...

Okuà! No pateixis hehe, El drama és si aquest cd7 podrem trepar. El temps amenaça amb esguerrar-nos els plans, tant els que tenim previst anar a margalef com als gladiadors de la vianant

Sergi ha dit...

Pau, les teves previsions... el temps segueix fent-nos la guitza

Pau ha dit...

Jo veig unes prevision excel·lents a meteocat, ara be els espanyols a inm s'han fumat quelcom ( quin model numèric fan sevir ? )

Com sempre inm la caga, i un altre cop queda demostrat que la meteo pel CP7 com a màxim mirar-la el dijous, tot el que sigui abans es foc d'encenalls.

Llastima que els de meteocat són tambe un xic impresentables tenin divergencies entre els mapes de la predició a mig termini i la predicció a curt termini, com a mínim els mapes dels tres dies de intersecció haurien de ser iguals.